onsdag 4 februari 2009

Bild 3+4

(4 februari 2009)
Jag är så trött på det eviga grå som vädret bjuder på utanför mitt fönster så det fick bli motivet för dagens bild men när jag skulle fotografera himlen fick jag se denna prick...va e det? Jo min kamera ville ha något att fokusera på så den hittade en fläck på fönstet som den zoomade in på. Hihii...en passande bild tyckte jag för det eviga grå får mig att känna mig lite så här...som en ensam liten prick.

(3 februari 2009)
Kom på lite sent att jag skulle ju fotografera något idag...men vad? Jo en lampa kanske kunde passa bra då dagen mest varit mörk och grå. Men nu var det även mörkt i vårt hus för klockan var nästan midnatt...men då ville plötsligt inte mitt batteri till kameran vara med mer. Å nej inte nu! Jag hinner inte ladda batteriet innan midnatt och bilden måste vara tagen idag. Men med stor envishet så fick jag ett par kort (men jag kunde inte se hur det blev p g a låg ström) så det var bara till att hålla tummarna och hoppas på en bra bild och det blev ju inte så tokigt.

Inga kommentarer: