torsdag 9 april 2009

Bild 64 - 68

(9 april 2009)
Nu flyger påskkärringarna till blå kulla

(8 april 2009)
Idag var det svårt att välja ut en bild som dagens bild så det får bli ett par bonus bilder med på allt som spirat till liv i vår trädgård. Påskliljorna fick ju vara med så här i påsktider.

Gula krokus som snart är överblommade

Jag blev så glad när jag såg att våra rabarber kommit upp så här mycket för då dröjer det inte länge innan vi kan njuta av årets första rabarber paj

(7 april 2009)
Var bara tvungen att ta en bild av dotterns dansdräkts söta volang (om jag inte minns helt fel hade jag med en sån här på 70-talet fast min var brun (hm) )

(6 april 2009)
Ännu en tråkigt vardags bild som jag fick piffa till lite genom att ändra den till svart-vit och då blev till och med tandborstarna lite roligare...hihihi

(5 april 2009)
Maken skämde bort oss med lite nybakade bullar till kvällsfikat

Inga kommentarer: