söndag 3 januari 2010

En vecka till i december

Hittar inga bilder ifrån den 14 december ...men jag vet att jag glömde och fota nån dag under dec såå det kan ha varit den här dagen.

Tisdagen den 15 december 2009
Tjejerna stämplar och gör fina kuvert som årets julkort ska skickas i


Onsdagen den 16 december 2009
Vintern kom till Skåne. Vi som är vana vid snöfattiga jular blir förståås helt till oss när det bli såå här vitt men det skulle komma mer....

Torsdagen den 17 december 2009
...för nästa dag såg det ut såå här utanför fönstret.

Försökte fota hur fiint utebelysningen lyser, som vi dekoretat lekstugan med, men det är ju näst i till omöjligt och fåå till bra bilder utan staiv såå jag får nog önska mig ett...tror jag (ler)
Fredagen den 18 december 2009
Kan ni fatta vilken gläädje en sån här syn är när man ställt in sig på ytterligare en gröön och höstgråå jul. Njuuuter av varje flinga som faller....ååååå.


Lördagen den 19 december 2009
Ja ni får helt enkelt ståå ut med ännu en snöbild på samma motiv...för det kom ännu mer snöö.

Söndagen den 20 december 2009
Idag slipper ni snöbilden....istället visar jag upp adventsljustaken igen. Det är ju 4:e advent och bara ett par dagar kvar till jul...huu, säger man som vuxen som önskar sig ännu en vecka för att hinna alla måsten.... hihiiii.

Inga kommentarer: