tisdag 7 december 2010

Den 2 - 7 december 2010

7 december
Jag och lilla syster har en lugn dag hemma med lek och pyssel (och datatid för mamma (ler))

6 december
Det töar i Skåne. Snön på tak är på väg ner....fast just den här biten får ha lite hjälp av maken och vår snöskyfel

5 december
Det är andra advent och vi har städat hela dagen - ingen tid för julmys här inte (ler)

4 december
Trots snöö på vägarna kom vi iväg på julshopping. Maken fick ställa upp som chauför och barnvakt (ler) men inget ont som inte har något gott med sig - tjejerna fick tittat på tomtelandskapet som finns att beskåda på Bo Ohlsson i Tomelilla

3 december
Det snöar på vår gata....när jag varit hemma och lämnat skolväskan väntar en tur till pulkabacken innan det blir mörkt.

2 december
Ja det börjar ju bra...trött som jag är p g a min utmatting glömmer jag att ta ett foto redan andra dagen (ler)...men såånt är livet så jag kör på som jag tänkt mig.

Inga kommentarer: