måndag 25 maj 2009

Bild 110 - 113

(24 maj 2009)
Välkommen till mitt kreativa KAOS d v s pysselbordet (vårt alltid pysselbelamrade soffbord)
Högt upp på min önskelista står ett eget rum där jag kan ha ett stort bord stående med mitt pågående skapande

(23 maj 2009)
Eftersom vi hade barnvakt idag med passade jag på att måla upp ett gäng stämpelmotiv till Tingturas CC. Det gäller och passa på att ha lite egen tid när någon annan roa barnen en stund (ler)

(22 maj 2009)
Det kom efterlängtade husvagns-sova-övergäster till oss idag. Mormor och morfar kom hit för att leka med barnbarnen så att mamma och pappa fick tid till lite annat (läs målning av hus som tyvärr vädret inte var lika inställt på...suck)

Det fick bli en bonusbild idag med för nu har min favorit blomma slagit ut - Våran vita syren blommar och doftar sååå gott (mmmm!!)

(21 maj 2009)
Vad är nu detta undrar kanske en del...hihii. Jo en bild på vår papperskorg som efter dagens städning. Maken rensade upp efter tjejerna kreativa rit-skriv- och klippa-itu sessioner på tv-rums golvet.

Inga kommentarer: