tisdag 9 juni 2009

Bild 114 - 117

(28 maj 2009)
Kvällens pysselprojekt fick bli dagens bild (det ska bli en altrad absolutflaska till altra en midsommargåva utmaingen på CC:n) Nyfiken på hur flaska ser ut när den blev färdig???...titta här. (klicka på ordet här)

(27 maj 2009)
Det är CC (cybercrop) inne hos Tingtura (företaget som gör mina favorit stämplar) så idag har jag pysslat lite på de alster jag håller på med till den. Dagen bild blir en ifrån pysselbordet och på de där jag inte längre slipper ifrån (fniss) Nää, nu vill inte mina ögon se de småå detaljerna längre så nu blir det till och sätta på sig glasögonen när man ska sitta och pyssla.

(26 maj 2009)
-mamma jag tycker du ska fota glassen som dagen bild, tycker äldsta dottern såå då får jag väl göra det då (ler) men eftersom jag själv tänk något annat sååå får ni även en bonusbild....

(bonus bild)
Jag ville ju fota hur fint det blommar i vår enda rabatt...lite synd att sommarblomsterna redan blommar för då är de slut till midsommar afton (då man vill ha lite blommor)

(25 maj 2009)
Än en gång hade jag svårt att komma på något att fota såå jag leker lite med slutaren-inställningen mot makens nya väckarklocka som har STORA siffor och en bzzz-dosa under kudden. (allt för att vi andra ska slippa väckning då han inte vaknar av klockradion om han inte har den på full volym...hihihi)

Inga kommentarer: