tisdag 7 juli 2009

Bild 144 - 150

(30 juni 2009)
Idag var det åter dags för sommardekaren som jag troget följer på tv varje sommar - morden i Midsummer
(29 juni 2009)
Det blev ännu en varm sommardag - barnen badade i poolen och jag passade på att titta till mina blommor i trädgården. Jag bara äälska min blåålila lavendel som grönskar såå härligt just nu.

(28 juni 2009)
Det blev ingen bra dag för mig....tårarna flödade såå en rinnande kran får symbolisera alla mina tårar.

(27 juni 2009)
Idag kunde tjejerna bada ute i barnpoolen för första gången detta året.

Bonusbild: På kvällen var vi och tittade på motorcykel kortegen som drog igen vårt samhälle

(26 juni 2009)
Idag gratulerade vi husets 4 åring med paket och så ett handgjort kort med damens favoriter på...jodå än så länge är det Blixten McQueen och Bärgaren som är hennes favoriter (prinsessor bryr hon sig inte såå mycket om...fniss)

(25 juni 2009)
När barnen väl hade somnat var det dags och förbereda inför morgondagens födelsedagsfirande. Paket packades in och ballonger blåstes upp och själv satt jag och knåpade ihop ett personligt födelsedags kort.

(24 juni 2009)
Det fick bli en shopping tur in till stan idag eftersom lillasyster fyller år på fredag och vi behövde inhandla lite födelsedagspresenter - som ni ser blev det ett härligt shoppingväder

Inga kommentarer: