torsdag 9 juli 2009

Bild 151 - 155

(5 juli 2009)
Kom inte på något bra och fotografera idag men såå fastnade jag i ett minnesprogram om Michael Jackson. Jag var ett stort fan av honom på 80-talet och Thriller-videon (där bilden kommer ifrån) fick mig att minnas att jag köpte ett idolhäfte om min popidol med lönen jag tjänade när jag samlade in kundvagnar till samhällets mataffär.

(4 juli 2009)
Vi skulle in och handla i stan idag och efter att affärerna stängt gick vi en tur på stans festival. Karuseller är kul tycker våra tjejer (även om de ogillar allt ljud som finns på denna plats...vet i katten varför de ska spela musik såå högt??)

(3 juli 2009)
Idag är det 1 år sedan vi hämtade vår adoptiv-kisse ifrån KKS. Lillan har växt till sig en del på detta år och eftersom vi inte vet när hon är född. låter vi denna dagen bli hennes födelsedag och den kunde vi ju inte låta bli och fira men glass-tårta (för oss människor) och en slick till kissen

Bonusbild igen (fniss) Kunde inte låta bli och fota regnet som kom. Det har varit varmt och torrt i flera veckor såå det var helt underbart och fåå lite fukt som dämpade värmen en stund.

(2 juli 2009)
Mina (våra)rosor blommar för fullt såå jag kunde inte låta bli och ta lite bilder på mina sköönheter (ler)


Blir även idag en bonusbild eftersom jag inte kunde välja vilken av dessa skönheter som skulle få synas....den här rosen luktar helt underbart.

(1 juli 2009)
Hade inte tänkt ha ännu en badbild men jag fick till så härliga stänkbilder när tjejerna badade såå jag kunde inte låta bli och ta en extrem närbild på när de plaskade med fötterna i poolen

Så det jag tänk och ha som dagens bild får bli en bonusbild istället. Ingen sommar utan grillat eller hur??

Inga kommentarer: