torsdag 18 juni 2009

Bild 130 - 138

(18 juni 2009)
Midsommar blomster...ja jag vet att det inte midsommar förrän i morgon men de var såå fina och jag kom inte på något bättre och fota idag.

(17 juni 2009)
De har ju lovat regn till helgen såå det gäller och passa på och måla på huset när solen lyser, som idag. Framsidan har fått sig ett nytt lager vit färg och börjar se riktigt snygg ut.

(16 juni 2009)
Det är den där tiden i månaden...ja ni vet det där man ogillar när det dyker upp men blir såå glad när den kommer om inte tänkt ha smååått (fniss)...nä vi går inte och fundrar på fler om någon undrar...vi har fyllt vår kvot av barn.

(15 juni 2009)
Idag visade tv3 sista avsnittet av Cityakuten. En serie jag följde under 90-talet. Men sen flyttade jag flyttade upp till min make som inte hade kabeltv och missade rätt många år men nu har vi åter fått 3:an och jag har återstiftat min bekanskap med Dr Carter och en massa nya ansikten. Men i sista avsnittet dök många av de gamla ansiktena upp igen -tala om nostalgii.

(14 juni 2009)
Trädgårdsarbete stod på programmet idag....vilket innebar flytt av häck.

(13 juni 2009)
Idag fyller jag 39 år och jag blev uppvaktad av barn och gubbe. Mina söta tjejer slog in paket(vilket jag redan visste vad det var i för jag hade själv fått välja innehållet) men teckningarna var en överraskning som de gömt väl.
(eftersom det är min födelsedag bjuder jag på ett par extra bonusbilder)

En härlig blombukett fick jag....söta rosa rosor.

Eftersom vi inte skulle vara hemma firade vi med en goo frukost istället.

Tårthaverii....bottnarna kasade runt i vaniljsåsen såå när vi tagit av tårtan sjönk den ihop och höll på att kasa av tårtfatet.

(12 juni 2009)
Min söte make stälde sig och bakade en tårtbotten sent på kvällen så att vi kan fira både mig och min far i morgon när vi ska ner till mina föräldrar för att titta på ett hus (vilket blev hastigt bestämt under fredagen)

(11 juni 2009)
Ett stilla sommar regn faller och lämnar spår på uterums fönstret....

(10 juni 2009)
Maken tyckte vi skulle fira min CC-vinst (vann med min spiit-flaska jag altrade) med en goo efterrätt. Jordgubbar, grädde och smält 70%-ig choklad....mums!!!

Inga kommentarer: